![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
رقم المشاركة : ( 38 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
بصفه عامة مافيش زواج عن طريق النت بينجح الا فى حالات نادرة جدا وبيرجع لعقليتهم وتفاهمهم مع بعض فى حالات كتير ممكن تنجح بس مش بتستمر لان ممكن يقولها انتى ممكن تكلمى حد تانى زى ما كلمتينى غير الكلام البايخ اللى فى اول خناقة ممكن يقولهلوها ان انتى عرفتك من على النت وهكذا ..... يعنى زى ماقولت بيفرق من عقلية الواحد للتانى مش اكتر وفى الاخر ربنا هو اللى بيجمع ماحدش عارف نصيبه فين ولا هايقابله ازاى |
||||
|
|
| قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً |
| الموضوع |
| شاركوني التفكير |
| (مشاعر تحت أقدام المسيح)شاركوني مشاعركم |
| شاركوني الردود والاراء ليكتمل الموضوع ب |
| هااااااااام عن البابا تواضروس |
| هااااااااام عن البابا تواضروس |