منتدى الفرح المسيحى  


العودة  

الملاحظات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  رقم المشاركة : ( 1 )  
قديم يوم أمس, 01:10 PM
الصورة الرمزية Mary Naeem
 
Mary Naeem Female
† Admin Woman †

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  Mary Naeem غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 9
تـاريخ التسجيـل : May 2012
العــــــــمـــــــــر :
الـــــدولـــــــــــة : Egypt
المشاركـــــــات : 1,449,364

- وف وحدتي عارف أني ما سابني الرب يسوع
وف بُعد أحب الناس ليَّ عزاني يسوع
وفي رفضي للكل وإهمالهم قبلني يسوع
أنا لازم أشكر اسم يسوع
أنا لازم أخبّر باسم يسوع
أنا ابن يسوع ملك الملوك
- وفي فرحي أنا هافرح وأفرح دايماً لاسم يسوع
و هاقول للناس بصوا وشوفوا عظمة يسوع
أُظهر للناس فيَّ دايماً صورة يسوع
أنا هافضل أهتف لاسم يسوع
أنا هافضل أخبّر باسم يسوع
ده أنا ابن يسوع ملك الملوك
رد مع اقتباس
إضافة رد


الانتقال السريع

قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع
عمره ما سابني أنا عارف إنه هاييجي ينجيني
يسوع هو صديقي في وحدتي
سابني حبك |تصميم
ولا مرة سابني
عارف تقرأ المكتوب بالدم على ظهر الرب يسوع..؟



الساعة الآن 08:28 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026