منتدى الفرح المسيحى  


العودة  

الملاحظات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 31 - 08 - 2016, 07:59 AM   رقم المشاركة : ( 5 )
Rena Jesus Female
..::| الاشراف العام |::..

الصورة الرمزية Rena Jesus

الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 1424
تـاريخ التسجيـل : Sep 2013
العــــــــمـــــــــر :
الـــــدولـــــــــــة : مصر
المشاركـــــــات : 83,950

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Rena Jesus غير متواجد حالياً

افتراضي رد: مش عيني دي لا مش عيني

ههههههههههههههههههههه
  رد مع اقتباس
 


الانتقال السريع

قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع
البار في عيني نفسه، والحكيم في عيني نفسه، كلاهما يصيبهما الغرور
على أن البعض قد يكبر بسبب ذاته: كأن يكون حكيمًا في عيني نفسه، أو بارًا في عيني نفسه
فيكون بارًا في عيني نفسه وحكيما في عيني نفسه
سيدة الخرطوش لوزير الداخلية البلطجة أخدت عيني.. والجاني قدام عيني
"أنا صحيح بسبب خطيتى ماليش وش أحط عينى فى عينك لكن ممكن أخبى عينى فى حضنك"(ابونا بولس جورج)



الساعة الآن 01:31 AM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026