![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
رقم المشاركة : ( 23 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
1-ماذا يمثل ليكم منتدى الفرح المسيحى بيتى التانى 2-ايه شعوركم دلوقتى وقت التكريم مبسوطة جدا علشان متجمعين كلنا وبالفقرات الحلوة دى ![]() 3-تقولوا ايه(كلمة يعنى)..كلمة لمريم ميرو صاحبة الحفلة والفكرة الجميلة دى بقولك يا مريم ربنا يفرح قلبك زى ما فرحتى قلبنا يا حبيبتى وفكرة جميلة جدا انك تجمعينا كلنا كدة وتفرحينا بالفقرات الحلوة دى وبشكرك يا ناصر على تعبك وكل اللى شارك فى كل الفقرات وكل سنة وانتم طيبين ![]() وكل سنة وانتوا طيبين |
||||
|
|