![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
رقم المشاركة : ( 246651 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- هانت هانت هانت قربنا نشوف فادينا
نتمتع بقربه وصورته تملا عينيا - هانعيش على طول ويا يسوع في نهار على طول من غير دموع - بانت المعالم معالم المدينة افرحوا يا أحباء خلاص داخلين المينا - علامات السكة سليمة دا الأمر اللي معزينا مرحب بالضيق وأهلا دا وعد الرب لينا |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246652 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- ياللي إنت تحت صليبك والحمل تقيل عليك أنظر ليسوع حبيبك شايفك ومستنيك - يا مؤمن انفق واخدم واكرم يسوع من قلبك وهات وقتك م العالم واوهبه لخدمة ربك - دي خسارة لحظة واحدة تضيع في عالم فاني وكل لحظة أعيشها للي مات وأحياني - ماتغرينيش يا دنيا ماشي وسايبك قريب مهما كانت قساوتك ده الرب قلبه طيب |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246653 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. ادخل صلي واقفل بابك ..احكي لربك كل اتعابك .. حاسس بيك ده سامع اناتك .. قوم واتشجع واقرا كتابك ..الهج وأشبع بوعود إلهك .. دي الكلمة حية بتدي حياة .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. ارجع للخدمة تاني قوام.. إسهر صلي اوعي تنام قربنا نوصل مابقاش كتير.. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. بتهون الغربة ويمضي الليل .. وجمال يسوع مالوش مثيل علي صورته الحلوة بلا تغير .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. في السما هنشوف يسوع .. هناك لا حزن ولا دموع ها نسجد له وبكل خشوع .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. هناك هيحلي التهليل .. لما نطرح الاكاليل منظر عظيم وكمان جليل .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. قربنا نوصل يا احباب .. مكان سكنا ف بيت الاب ونشوف بعينينا رب الارباب .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246654 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. ادخل صلي واقفل بابك ..احكي لربك كل اتعابك .. حاسس بيك ده سامع اناتك .. قوم واتشجع واقرا كتابك ..الهج وأشبع بوعود إلهك .. دي الكلمة حية بتدي حياة .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. ارجع للخدمة تاني قوام.. إسهر صلي اوعي تنام قربنا نوصل مابقاش كتير.. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246655 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
بتهون الغربة ويمضي الليل .. وجمال يسوع مالوش مثيل علي صورته الحلوة بلا تغير .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. في السما هنشوف يسوع .. هناك لا حزن ولا دموع ها نسجد له وبكل خشوع .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. هناك هيحلي التهليل .. لما نطرح الاكاليل منظر عظيم وكمان جليل .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. قربنا نوصل يا احباب .. مكان سكنا ف بيت الاب ونشوف بعينينا رب الارباب .. هانت يامؤمن شد الحيل .. قربنا نوصل مابقاش كتير .. |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246656 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- هانترجم زمن الأحلام لحقيقة كل الأيام وبإسمك نرفع أعلام ونبدد ظلمة وأوهام - نفرح بيك يا مسيحنا البار وصليبك راية تحرير مرفوعة بيك ليل ونهار ( بيها بنطلق الأسير ) - فى الماضى عشنا الأحلام واليوم حقك بقي آية وعنينا ناظرة لقدام ورؤى الغد لينا راية - أحلامنا بيك نبنيها وهامتنا بيك راح تعلي عزيمتنا مين يتنيها والمستقبل بيك أحلي - حلم الأمس بيتحقق والبركة فى كل مكان تانى بنحلم ونصدق إنك قادر ليك سلطان |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246657 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- هانترجم زمن الأحلام لحقيقة كل الأيام وبإسمك نرفع أعلام ونبدد ظلمة وأوهام - نفرح بيك يا مسيحنا البار وصليبك راية تحرير مرفوعة بيك ليل ونهار ( بيها بنطلق الأسير ) - فى الماضى عشنا الأحلام واليوم حقك بقي آية وعنينا ناظرة لقدام ورؤى الغد لينا راية |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246658 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- أحلامنا بيك نبنيها وهامتنا بيك راح تعلي عزيمتنا مين يتنيها والمستقبل بيك أحلي - حلم الأمس بيتحقق والبركة فى كل مكان تانى بنحلم ونصدق إنك قادر ليك سلطان |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246659 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
كنت حقيقي وطيب جداً وكريم وحنين وبسيط وكل الناس عماله تحكيلي حاجات عنك من يوم ما مشيت قالوا انت ما كنتش عادي حتى في تعبك قلبك راضي لكن يا حبيبي المره دي مافيش تعب انت خلاص خفيت بيقولوا الأيام بتنسي بس انا مش ممكن هانساك واه فيه حاجات انا كان نفسي تبقالي لحد ما اعيشها معاك وحكايات ولحظات وكلام ليك انت وأيام بس خلاص دلوقتي سلام وهنتقابل تاني هناك انت في حضن يسوع دلوقتي فانت أكيد دلوقتي ارتحت عايش فوق ولا هتشوف تاني الأتعاب اللي شفتها تحت دقت حلاوته وشفت جماله فرحانه روحك ورايحه له انا هاتعزى وزي ما قالوا انا هافرح عشان انت فرحت بيقولوا الأيام بتنسي بس انا مش ممكن هانساك كل اما افتكر ان انا نفسي اشوفك محتاج ابقى معاك يسوع هيعزيني وهانام وهيملى فراغ كل الأيام بس خلاص دلوقتي سلام وهنتقابل تاني هناك |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246660 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
كنت حقيقي وطيب جداً وكريم وحنين وبسيط وكل الناس عماله تحكيلي حاجات عنك من يوم ما مشيت قالوا انت ما كنتش عادي حتى في تعبك قلبك راضي لكن يا حبيبي المره دي مافيش تعب انت خلاص خفيت بيقولوا الأيام بتنسي بس انا مش ممكن هانساك واه فيه حاجات انا كان نفسي تبقالي لحد ما اعيشها معاك وحكايات ولحظات وكلام ليك انت وأيام بس خلاص دلوقتي سلام وهنتقابل تاني هناك |
||||