![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
رقم المشاركة : ( 246431 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
بحُبُه قلبي اتأثر وقرر بعد ما فكر الحاجة إلي واحد إلي واحد مش أكتر قفلت عيني وقلبي عن كل اللي بيغريني الحاجة إلي واحد هو اللي بيغنيني بيضمن لي النجاة ويطهرني بدماه الحاجة إلي واحد هو حمل الله |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246432 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هاقوم وأمسك بإيده ولا يوم تاني هاسيبه ده أنا قلبي كان يوم عيده لما يسوع اشتراني هاقوم من تاني هاقوم وأعزف على عودي هاقوم من تاني وأقول للفرحة يوم عودي خلاص مجاني هاقوم من ضعفي وآلامي وصراع مرير ولا يوم هارجع لأحزاني وأرجع أسير هاقوم وأهتف وأرنم له وأرفع له إيدي وكياني كله بيسجد له ده إلهي سيدي |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246433 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هاقوم وأمسك بإيده ولا يوم تاني هاسيبه ده أنا قلبي كان يوم عيده لما يسوع اشتراني هاقوم من تاني هاقوم وأعزف على عودي هاقوم من تاني وأقول للفرحة يوم عودي خلاص مجاني |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246434 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هاقوم من ضعفي وآلامي وصراع مرير ولا يوم هارجع لأحزاني وأرجع أسير هاقوم وأهتف وأرنم له وأرفع له إيدي وكياني كله بيسجد له ده إلهي سيدي |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246435 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هاك لباني ذهبي مري هاك أكاليلي تيجاني قدامك يتصاغر بري يتلاشى مجد الإنسان - لك أسكب قارورة طيبي لك آخر فلسين لدي لك دهنة زيتي ونصيبي لا أمنع عن كفك شيئا - من مجدك لن أسلب مجدا لا ينفع عندك مجداني إن كنت أنا ابنًا أو عبدا أنت الأول وأنا الثاني |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246436 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- هالليلة مشعشع نورا كل الدنيي مسحورا مولود جديد زغير بميلادو الكون تغيّر ضوّت شموع الزوار حتى صار الليل نهار بلّش عالأرض المشوار بلّش عالأرض المشوار - راح الراعي ونعجاتو بعز البرد وتلجاتو ردّوا كل بواب الريح تيدفوا الطفل المسيح القصة ما هديت بالعيد نجما المتجلّي من بعيد تيبشّر بعهد جديد تيبشّر بعهد جديد. - رح تستقبل هالليلة المغارة أطهر عيلة إم وبي وطفل زغير خلّوا المجد يصير كبير وتغير وج الزمان وراح العذاب يلي كان ينطر عَ باب الإنسان ينطر عَ باب الإنسان |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246437 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- هامسك إيدك وامشي معاك وسط طريق مليان أخطار ودنك تسمع كلمه وراك "ديه طريقك .. ليه محتار؟" "أنا صادق دايما وأمين أنا حاضر دايما ومعين أنا ناظر للمنسحقين أنا ضامن كل المشوار" - مش راح أنعس ولاّ أكلّ هافضل حافظ ليل ونهار هاسند رجلك مش ها تزل هاحفظ نفسك م الأشرار - لو في أتون النار هاحميك مش ها تأثر فيك النار! خليك صابر وهاقويك مش راح تتعب أو تنهار - كل مشورتي هاثبِّت ليك حتى وقلبك كله افكار وانت في حيرتك عيني عليك مش راح تغلط .. أنا هاختار |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246438 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
"أنا صادق دايما وأمين أنا حاضر دايما ومعين أنا ناظر للمنسحقين أنا ضامن كل المشوار" - مش راح أنعس ولاّ أكلّ هافضل حافظ ليل ونهار هاسند رجلك مش ها تزل هاحفظ نفسك م الأشرار |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246439 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- لو في أتون النار هاحميك مش ها تأثر فيك النار! خليك صابر وهاقويك مش راح تتعب أو تنهار - كل مشورتي هاثبِّت ليك حتى وقلبك كله افكار وانت في حيرتك عيني عليك مش راح تغلط .. أنا هاختار |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246440 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
مشي المسيح للصليب حامل ذنوب الكل وشاف صنوف الألم وداق مرار الذل لكنه فوق الصليب شال الديون عني شاور بكل حنان وقاللي اتبعني ساعتها جيت على طول ولقتني يومها باقول - هامشي في طريق الصليب والرب ويايا مسنود بقوة إلهي وروحه جوايا وعينيه بتحرس سكتي قدامي وورايا والدم ضامن نصرتي وخلاصي وفدايا - أنا كنت ماشي بعيد في شرور ظلامي رافض طريق ربنا مخدوع بأوهامي وفي يوم قابلني يسوع لقيته قدامي شاور بكل حنان وقاللي اتبعني ساعتها جيت على طول ولقتني يومها باقول - أنا كنت قافل عيني والطريق مسدود والشر كان مالي حياتي وأملي كان مفقود وفي يوم قابلني يسوع وبحبه طمني شاور بكل حنان وقاللي اتبعني ساعتها جيت على طول ولقتني يومها باقول - يا كل تايه شريد في ضلمتك بتدور افتح عينيك ع السما أمل السما موفور تلقى المسيح بجلاله واقف بمجد ونور ينده عليك بحنان تعال واتبعني وتيجي ليه على طول وتجري عليه وتقول |
||||