![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
رقم المشاركة : ( 246051 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
ماسك فيك ومستنيك تيجي وتبدد كل ظلام سابه إبليس جوه حياتي خد احزاني واديني سلام هافضل اصلي مهما حصلي عيني عليك مش على أوجاعي فيك القوة، فيك النصرة انت الأب وانت الراعي - حتى ان كنت في يوم مهزوم أو شكيت فـ وعودك ربي تيجي تجدد القوة ترفع نفسي وتهزم يأسي - مش متسمر مستنيك علشان صبرك ساكن قلبي فرحان باضحك في اَلامي ومعزيني وجودك جنبي |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246052 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
ماسك فيك ومستنيك تيجي وتبدد كل ظلام سابه إبليس جوه حياتي خد احزاني واديني سلام هافضل اصلي مهما حصلي عيني عليك مش على أوجاعي فيك القوة فيك النصرة انت الأب وانت الراعي |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246053 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
- حتى ان كنت في يوم مهزوم أو شكيت فـ وعودك ربي تيجي تجدد القوة ترفع نفسي وتهزم يأسي - مش متسمر مستنيك علشان صبرك ساكن قلبي فرحان باضحك في اَلامي ومعزيني وجودك جنبي |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246054 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هافضل اغني بكل حاجة فيا عشان دي صنع ايديك ملكك مش ملك ليا مهما فيك هاقول دا كلامي مايكفيش ولو عنك بتهوه برضو مابتنسانيش لما لقيت إن كلامي مايكفيش وقعدت افكر في كلام تاني وبرضو مافيش قولت إني من كل قلبي هاغني ليك ومهما هاعمل يا فاديا قليل عليك معاك زاد الطموح والأمل أنا شوفته تاني ولو كان في جروح دي اتفقلت ثواني بهتف إنك معايا ومعاك بهتف بداية هاتكون فيها دوايا وهايفرح قلبي بيك |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246055 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هافضل اغني بكل حاجة فيا عشان دي صنع ايديك ملكك مش ملك ليا مهما فيك هاقول دا كلامي مايكفيش ولو عنك بتهوه برضو مابتنسانيش لما لقيت إن كلامي مايكفيش وقعدت افكر في كلام تاني وبرضو مافيش قولت إني من كل قلبي هاغني ليك ومهما هاعمل يا فاديا قليل عليك |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246056 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
معاك زاد الطموح والأمل أنا شوفته تاني ولو كان في جروح دي اتفقلت ثواني بهتف إنك معايا ومعاك بهتف بداية هاتكون فيها دوايا وهايفرح قلبي بيك |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246057 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هافضل أغنيلك، أغنيلك و أمدح علي طول وأتباهي بأن إنت أبويا و عني مسئول علشان متربي انا ف خيرك مش لاقي حبيب يعتني غيرك راح اقدملك كل حياتي و اشهد و اقول اللي أبوه يسوع مايخافش ولا يحزن و يشيل الهم سهران دايما و مابينامش ومعاه بيزول اي ألم دايما هاناديلك هاناديلك وبصوت مسموع وهاخلي كل المسكونه تنده يا يسوع ولا شئ يمنعني أعلي الصوت ولا تفصل بينا ضيقات أو موت ولا يوم هاضعف و ايديك ساندة ف كل الظروف اللي أبوه يسوع مايخافش ولا يحزن ويشيل الهم سهران دايما و مابينامش ومعاه بيزول اي ألم |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246058 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
هافضل أغنيلك، أغنيلك و أمدح علي طول وأتباهي بأن إنت أبويا و عني مسئول علشان متربي انا ف خيرك مش لاقي حبيب يعتني غيرك راح اقدملك كل حياتي و اشهد و اقول اللي أبوه يسوع مايخافش ولا يحزن و يشيل الهم سهران دايما و مابينامش ومعاه بيزول اي ألم |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246059 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
دايما هاناديلك هاناديلك وبصوت مسموع وهاخلي كل المسكونه تنده يا يسوع ولا شئ يمنعني أعلي الصوت ولا تفصل بينا ضيقات أو موت ولا يوم هاضعف و ايديك ساندة ف كل الظروف اللي أبوه يسوع مايخافش ولا يحزن ويشيل الهم سهران دايما و مابينامش ومعاه بيزول اي ألم |
||||
|
|
رقم المشاركة : ( 246060 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
أرنم زي بولس وسيلا في سجنهم وأتحدى بتسبيحي ضيقاتي وكل هم وأستنى لما تيجي وترفع عني ضيقي والسور العالي أشوفه بأمرك ينهدم - يا يسوع أنا فرحان بيك يا يسوع راح أرنم ليك يا يسوع هافضل أغنيلك حتى لو عينيَّ فيها دموع - وزي داوود أغني وأقول ما أعظمك ترنيمي وعزفي وفني وصوتي كله لك مافيش يا إلهي زيك إنت أعظم ملك أنا عارف رغم سني تسبيحي بيفرحك - واللي اتشفى وقام من مرضه بالتمام قام اتنطط فرحان وسبحك كمان وأنا مش هاقعد زعلان وإلهي إله حنان أحياني ومات عشاني ووهبني الغفران |
||||