|
|
أدوات الموضوع | انواع عرض الموضوع |
15 - 09 - 2016, 07:36 AM | رقم المشاركة : ( 11 ) | ||||
..::| العضوية الذهبية |::..
|
رد: دى حكاية عمرى وأيامى (حكايتى مع منتدى الفرح المسيحى) فى العيد السابع للمنتدى العظيم
كل سنة وحضرتك طيب يااستاذ ناصر بس انا بقى حكايتى مختلفة شوية عن حضرتك وعن ميرو انا بقى كان نفسى ابقى خادمة فى مدارس الاحد وافرغ كل طاقتى والحاجة اللى انا بحبها واشغالى الفنية اللى انا بعملها وقصصى وموضوعاتى اللى انا بكتبها بنفسى وتاملاتى الخاصة بيا ودا خصوصا انى انا بعرف اشرح كويس واوصل المعلومة للاولاد خاصة انه شرط اساسى فى كلية التربية يكون بيعرف الواحد يشرح كويس وتربوى فى التعامل فكان نفسى اشرح للاولاد فى مدارس الاحد واوصلهم صوت ربنا واعمهم الاشغال الفنية اللى انا اتعلمتها بس للا سف ما توفرتش ليا فرصة انى اخدم فى الكنيسة ويمكن ربنا عمل كدا للصالح لحد ما بعتلى المنتدى ولقيت نفسى فيه وفرغت كل طا قتى دا انا حتى شغلى العملى والاشغال اليدوية شاركت بيها هنا فى المنتدى وبحل مسابقات لانى شاطرة فى المسابقات الدينية من صغرى وطلعت مواهبى ونميتها فالمنتدى دا هدية ربنا ليا وبعتهولى فى الوقت المناسب دا كفاية انى تقريبا بفتحه فى الصبح والعصر والظهر والليل وفى كل وقت انا اول مابصحى من النوم بفتحه ولما بكون مسافرة رايحة كليتى بقعد اقرا تاملات الكتاب المقدس وصوت الله ورسايل اليوم وموضوعات شبابية بجد المنتدى مااقدرش استغنى عنه داانا مابصدق مالكلية تحلص علشان اقعد عليه مع انى بقعد عليه فى فترات الراحة ما بين المحاضرة والتانية ما بقدرش ببقى محتاجة اسمع كلمة ربنا انا وفى دراستى ربنا يبارك خدمتكم يااخواتى الاحباء ويجعل المنتدى فى المزيد من النجاح والتقدم ويبعد عنه عدو الخير وربنا يبارك خدمتك الحلوة المثمرة يااستاذ ناصر ودايما فى نجاح مستمر وكل سنة واحنا طيبين ومع بعض متجمعين وربنا يبارك خدمة الجميع ويجعلها دائما مثمرة وانت طيبة يا ماريت ودى حكاية جميلة بنسمعها لأول مرة وشوفى اد ايه منتدانا عظيم وفعلاً يا ماريت جميع مواضيعك متميزة وراقية ربنا يفرح قلبك |
||||
15 - 09 - 2016, 11:34 PM | رقم المشاركة : ( 12 ) | ||||
..::| VIP |::..
|
رد: دى حكاية عمرى وأيامى (حكايتى مع منتدى الفرح المسيحى) فى العيد السابع للمنتدى العظيم
كل سنة وحضرتك طيب اخ ناصر وكل اعضاء الفرح طيبيبن ودايما متجمعين بالمحبة فى الفرح المسيحى الواحد لو اكلم عن الفرح المسيحى مش خيوفيه حقه فعلا الفرح المسيحى مليان بمميزات كتير اولا موضوعات جميلة وهادفة محبة بين اعضاءه لا توصف فعلا تحس انه بيتك التانى اللى فيه بتنمى روحيا وتلعب وتضحك فيها اخوة حقيقية ومحبة مسيحية وانا عن نغسى باستفاد منه جدا فى حياتى وخدمتى وباخد خبرات بجد الواحد لما يبعد عنه يبقى ناقص حاجة من حياتى صحيح انا مقصرة فى خدمتى معاكم بس يبقى غصب عنى عايزكم تسامحونى وتصلوا ليا ربنا يفرحنا بيه وينعمته ويبارك فى الخدمة والخدام ويبعد ويبطل مشورة عدو الخير ويعوض تعب كل الخدام واحب اقدم الشكر لكل اعضاء ومسئولين الفرح المسيحى |
||||
16 - 09 - 2016, 01:01 PM | رقم المشاركة : ( 13 ) | ||||
† Admin Woman †
|
رد: دى حكاية عمرى وأيامى (حكايتى مع منتدى الفرح المسيحى) فى العيد السابع للمنتدى العظيم
كل سنة وانت طيب يا ناصر بجد المنتدى بيقى وحش قوي لما حد مميز بيغيب بيبقى زي الجسم لما بينقص منه عضو المنتدى هو الركن الدافي اللي كلنا بنجري عليه علشان نحسن بالاطمئنان بين اخواتنا هنا لما حد بيكون حاسس بمشكلة بيجري على المنتدى بيشوف ربنا عايز يقوله ايه عن طريق المنتدى المنتدى مكان بيجمعنا وعرفنا على اهلنا الجداد واخواتنا كل سنة وانتم طيبين |
||||
19 - 09 - 2016, 04:54 AM | رقم المشاركة : ( 14 ) | ||||
..::| العضوية الذهبية |::..
|
رد: دى حكاية عمرى وأيامى (حكايتى مع منتدى الفرح المسيحى) فى العيد السابع للمنتدى العظيم
كل سنة وحضرتك طيب اخ ناصر وانت طيبة يا راندا ربنا يفرح قلبك |
||||
19 - 09 - 2016, 04:56 AM | رقم المشاركة : ( 15 ) | ||||
..::| العضوية الذهبية |::..
|
رد: دى حكاية عمرى وأيامى (حكايتى مع منتدى الفرح المسيحى) فى العيد السابع للمنتدى العظيم
كل سنة وانت طيب يا ناصر بجد المنتدى بيقى وحش قوي لما حد مميز بيغيب بيبقى زي الجسم لما بينقص منه عضو المنتدى هو الركن الدافي اللي كلنا بنجري عليه علشان نحسن بالاطمئنان بين اخواتنا هنا لما حد بيكون حاسس بمشكلة بيجري على المنتدى بيشوف ربنا عايز يقوله ايه عن طريق المنتدى المنتدى مكان بيجمعنا وعرفنا على اهلنا الجداد واخواتنا كل سنة وانتم طيبين وانت طيبة يا مارىربنا يفرح قلبك |
||||
19 - 09 - 2016, 12:15 PM | رقم المشاركة : ( 16 ) | |||
..::| مشرفة |::..
|
رد: دى حكاية عمرى وأيامى (حكايتى مع منتدى الفرح المسيحى) فى العيد السابع للمنتدى العظيم
كل سنة وحضرتك طيب انا بقي دخلت علشان انا اصغر حد في اخواتي ومفيش حد فاضيلي فاانا شوفت مورا داخلة فقولت ادخل زيها وانا دخلت وقولت برضو علشان اتسلي معاكم العب في اللعب اللي هنا وادخل واستفاد وبجد انتوا احلي اخوات وزي ما قولت دخلت علشان اصغر حد في اخواتي وانا داخلة خامسة ابتدائي وكل ستة وانتم كلكم طيبين
|
|||
19 - 09 - 2016, 06:49 PM | رقم المشاركة : ( 17 ) | ||||
..::| العضوية الذهبية |::..
|
رد: دى حكاية عمرى وأيامى (حكايتى مع منتدى الفرح المسيحى) فى العيد السابع للمنتدى العظيم
كل سنة وحضرتك طيب انا بقي دخلت علشان انا اصغر حد في اخواتي ومفيش حد فاضيلي فاانا شوفت مورا داخلة فقولت ادخل زيها وانا دخلت وقولت برضو علشان اتسلي معاكم العب في اللعب اللي هنا وادخل واستفاد وبجد انتوا احلي اخوات وزي ما قولت دخلت علشان اصغر حد في اخواتي وانا داخلة خامسة ابتدائي وكل ستة وانتم كلكم طيبين وانت طيبة يا مريم ربنا يفرح قلبك |
||||
|