منتدى الفرح المسيحى  


العودة  

الملاحظات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  رقم المشاركة : ( 1 )  
قديم 23 - 06 - 2012, 02:01 PM
الصورة الرمزية concord
 
concord Male
| غالى على قلب الفرح المسيحى |

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  concord غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 330
تـاريخ التسجيـل : Jun 2012
العــــــــمـــــــــر : 36
الـــــدولـــــــــــة : القاهرة
المشاركـــــــات : 3,884

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روشا الفرفوشه مشاهدة المشاركة
تمناشر بسسسسسسسس
شايك رخص قوى
انت فاكر اننا بنفع فلوس
احنا عايشين سفلقه
ههههههههههههههههه
وبنسرق من بعض الفلوس
هههههههههههههههههههه
انا حاسس انى اضحك عليا

تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل
رد مع اقتباس
قديم 23 - 06 - 2012, 10:18 PM   رقم المشاركة : ( 2 )
Mena Delpiero Male
| غالى على قلب الفرح المسيحى |

الصورة الرمزية Mena Delpiero

الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 22
تـاريخ التسجيـل : May 2012
العــــــــمـــــــــر :
الـــــدولـــــــــــة : مصر
المشاركـــــــات : 1,063

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Mena Delpiero غير متواجد حالياً

افتراضي رد: تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة concord مشاهدة المشاركة
انا حاسس انى اضحك عليا

تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل
هو مفيش حد كبير غير اناوانت والباقي اطفال

ده فصل حضانة مش بيت

بس انت كبير اوي اوي تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل كده محتاج سلم عشان اطلع اكلمك
انت سامعني تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل



  رد مع اقتباس
قديم 23 - 06 - 2012, 10:33 PM   رقم المشاركة : ( 3 )
روشا الفرفوشه Female
..::| مشرفة |::..

الصورة الرمزية روشا الفرفوشه

الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 36
تـاريخ التسجيـل : May 2012
العــــــــمـــــــــر :
الـــــدولـــــــــــة : طفله كبيره
المشاركـــــــات : 26,618

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

روشا الفرفوشه غير متواجد حالياً

افتراضي رد: تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena delpiero مشاهدة المشاركة


هو مفيش حد كبير غير اناوانت والباقي اطفال

ده فصل حضانة مش بيت

بس انت كبير اوي اوي تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل كده محتاج سلم عشان اطلع اكلمك
انت سامعني تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل





انت كبير بقماره ايه ان شاء الله
ده انت نونو لسه
يا عم رووووووووووووووح وتعالى بسرعه
هههههههههههههههههههههههه
  رد مع اقتباس
قديم 23 - 06 - 2012, 10:40 PM   رقم المشاركة : ( 4 )
Mena Delpiero Male
| غالى على قلب الفرح المسيحى |

الصورة الرمزية Mena Delpiero

الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 22
تـاريخ التسجيـل : May 2012
العــــــــمـــــــــر :
الـــــدولـــــــــــة : مصر
المشاركـــــــات : 1,063

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Mena Delpiero غير متواجد حالياً

افتراضي رد: تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روشا الفرفوشه مشاهدة المشاركة
انت كبير بقماره ايه ان شاء الله
ده انت نونو لسه
يا عم رووووووووووووووح وتعالى بسرعه
هههههههههههههههههههههههه


هههههههههههههه
لاانتي بسم الصليب حارسك
مش عارف اكلمك فين من طولك
دي فيرو معلقكي علي شماعة متجيش نص متر
  رد مع اقتباس
قديم 24 - 06 - 2012, 01:15 AM   رقم المشاركة : ( 5 )
روشا الفرفوشه Female
..::| مشرفة |::..

الصورة الرمزية روشا الفرفوشه

الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 36
تـاريخ التسجيـل : May 2012
العــــــــمـــــــــر :
الـــــدولـــــــــــة : طفله كبيره
المشاركـــــــات : 26,618

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

روشا الفرفوشه غير متواجد حالياً

افتراضي رد: تخيل كلنا ساكنين في بيت واحد يلانشوف ايه الى ممكن يحصل

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mena delpiero مشاهدة المشاركة




هههههههههههههه
لاانتي بسم الصليب حارسك
مش عارف اكلمك فين من طولك
دي فيرو معلقكي علي شماعة متجيش نص متر

ما انا الطويله يا عم الحاج
ههههههههههههههههههه
  رد مع اقتباس
إضافة رد

أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

الانتقال السريع

قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع
ممكن يحصل
هو إيه ممكن يحصل فى العالم تانى !
بابا يسوع بيحبنا كلنا..وبيدينا عطايا كتير بس كل واحد ممكن ياخد حاجة غير التانى..-أنا حلو
تفتكروا ممكن يحصل الخبر ده في مصر
عمرو أديب ::: اية الى ممكن يحصل فى الدستور وخطير جدا عن الشريعه



الساعة الآن 11:14 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026