منتدى الفرح المسيحى  


العودة  

الملاحظات

 
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 11 - 12 - 2013, 07:40 PM   رقم المشاركة : ( 3 )
Marina Mrmr Female
..::| مشرفة |::..

الصورة الرمزية Marina Mrmr

الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 873
تـاريخ التسجيـل : Oct 2012
العــــــــمـــــــــر : 30
الـــــدولـــــــــــة : مصر
المشاركـــــــات : 5,795

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

Marina Mrmr غير متواجد حالياً

افتراضي رد: أنا كُل ما أقول هرجَع ببعِد وبسيبَك واقف مستنى

حلوو كتير التصميم
  رد مع اقتباس
 


الانتقال السريع

قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً
الموضوع
واقف مستني تنهي الألامات والوعد ضامنني مسندني وواقف بثبات
كان واقف مستني النداء ده
يسوع واقف تحت الشجرة مستني بس تبص عليه
وقد وصل البابا كيرلس إلى مستوى أقول أنه مستوى عال فى الفضيلة وفى الروحانية
أحياناً أقف لأصلى، فلا أعرف ماذا أقول. أو أقول ألفاظاً قليلة وأتوقف. فكيف أصلى؟ وماذا أقول؟



الساعة الآن 02:56 PM


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2026