![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
رقم المشاركة : ( 1 )
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
هاشكرك على ايه ولا ايه ولا ايه؟! يا أبويا وانا ابنك الغالي عليك اشكرك على دم يسوع الكريم اللي انقذني انا من عقاب الجحيم لما جه وهناك على الصليب حط نفسه مكاني ربي الحبيب بلاقيك وسط كل ظروف الحياه وفي الغرق تيجي تبقى لي طوق النجاة تيجي ترفع ايديك تتنهر الرياح وبمراحمك وحبك تضمد الجراح اب صالح على مر كل السنين يشهدولك ولادك بانك امين ويا كل الخليقة راح يغنوا ليك يعلنوا ويرفعوا اسمك يا مليك |
|
| قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً |
| الموضوع |
| يا فرحتي ويا عزي بيك ما أنا ابنك الغالي عليك |
| أنا أصل أبويا الرب الغالى العالي وملك الكون |
| أبويا الغالي، أشكرك لأنك أرسلت ابنك الحبيب، |
| أبويا الغالي |
| عارفني وعارف إني ابنك الغالي عليك |