![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
رقم المشاركة : ( 1 )
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
🪷🌸لا تخف… الله سبقك إلى الغد👇🏻✍️أحيانًا بنخاف من بكرة ومن اللي جاي، ونفضل نفكر في حاجات لسه ما حصلتش.🤷♂️
لكن الحقيقة إن المستقبل في إيد ربنا،👌 واللي كان معانا في كل خطوة فاتت، أكيد مش هيسيبنا في اللي جاي👍🏻. الخوف بيخلينا نتعب،😥 لكن الثقة في ربنا بتدي سلام وراحة مهما كانت الظروف مش واضحة.👆🏻 مش مطلوب مننا نعرف كل حاجة عن بكرة، لكن نثق إن ربنا عارف الطريق كله.🖐 "لا تخف لأني معك. لا تتلفت لأني إلهك. قد أيدتك وأعنتك وعضدتك بيمين بري" ( 41:10) ✨🫶🙏🌸🪷 |
|