![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
رقم المشاركة : ( 11 ) | ||||
|
† Admin Woman †
|
علشان بحس بالامان فى حضنك وعارفه انك مش هتخذل عيالنا ولا هتسيبنى لوحدى لو مرضت .. أنت سندى وضهرى وونسى وكله بعد كده يتحل هو دة الكلام متابعه معاكى يا رينا يا قمر |
||||
|
|
| قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً |
| الموضوع |
| يوميات هتلر |
| يوميات ابليس |
| تـرنيـمة كلـنا مرضى وتعابى لــ بولس ملاك وفايزه ناثان |
| تـرنيـمة كلـنا مرضى وتعابى لــ بولس ملاك وفايزه ناثان |
| يوميات رجل متزوج |