![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
رقم المشاركة : ( 1 )
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
- وف وحدتي عارف أني ما سابني الرب يسوع وف بُعد أحب الناس ليَّ عزاني يسوع وفي رفضي للكل وإهمالهم قبلني يسوع أنا لازم أشكر اسم يسوع أنا لازم أخبّر باسم يسوع أنا ابن يسوع ملك الملوك - وفي فرحي أنا هافرح وأفرح دايماً لاسم يسوع و هاقول للناس بصوا وشوفوا عظمة يسوع أُظهر للناس فيَّ دايماً صورة يسوع أنا هافضل أهتف لاسم يسوع أنا هافضل أخبّر باسم يسوع ده أنا ابن يسوع ملك الملوك |
![]() |
|
| قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً |
| الموضوع |
| عمره ما سابني أنا عارف إنه هاييجي ينجيني |
| يسوع هو صديقي في وحدتي |
| سابني حبك |تصميم |
| ولا مرة سابني |
| عارف تقرأ المكتوب بالدم على ظهر الرب يسوع..؟ |