![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
رقم المشاركة : ( 1 )
|
|||||||||||
|
|||||||||||
|
- هصلي كل يوم طول اليوم أنا بصلي لأنك معايا هصلي لما أكون ويا ناس أو لوحدي لأنك معايا إلهي قولتلي إنت بابا وإني إبنك إلهي قولتلي إن إحنا أصدقاء إلهي قولتلي إني ليك وإني منك وحابب تشاركني الحياة - هصلي يعني أقول وإني احكي معاك تملي لأنك معايا هصلي يعني أكون سامع لصوتك في قلبي لأنك معايا |
![]() |
|
| قد تكون مهتم بالمواضيع التالية ايضاً |
| الموضوع |
| لأنك انت معايا إيه بقى هيخوفنى |
| مش هخاف من اي شر لأنك أنت معايا |
| يا الله بشكرك لأنك دايما معايا |
| ممكن تصلي معايا قبل النوم |
| لأنك انت معايا |