الموضوع: سؤال لكل راجل
عرض مشاركة واحدة
  رقم المشاركة : ( 1 )  
قديم 15 - 08 - 2012, 01:16 AM
الصورة الرمزية concord
 
concord Male
| غالى على قلب الفرح المسيحى |

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو
  concord غير متواجد حالياً  
الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 330
تـاريخ التسجيـل : Jun 2012
العــــــــمـــــــــر : 36
الـــــدولـــــــــــة : القاهرة
المشاركـــــــات : 3,884

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة روشا الفرفوشه مشاهدة المشاركة
الموضوع شكله صعب قوى كرم علشان كده محدش دخل فيه

بس اى ست مهما كان قلبها جامد

نقطه ضعفها فى ودنها

بمعنى هو يقول الكلام ده

تقوله مش ينفع

يكرره تانى

قلب الست فى ودنها

غصب عنها بتنجذب ليه

ميرسى قوى قوى قوى على ردك وكلامك بجد
الموضوع مش صعب ولا حاجة بس تلاقى محدش خد باله منه
تمام انا معاكى ان قلب الست فى ودنها
علشان كده بقى متديهوش فرصة انه يزن فى ودنها علشان هى متضعفش
وترجع بعد كده تندم بعد ماتكون مشاعرها انجرحت فى بداية الحوار
تقطع عرق وتسيح دمه على طول سؤال لكل راجل

العفو انا استمتعت بالحوار والموضوع الشيق ده
رد مع اقتباس