الموضوع: سعدية وميدو
عرض مشاركة واحدة
قديم 27 - 07 - 2012, 12:07 AM   رقم المشاركة : ( 48 )
rogina Female
| غالى على قلب الفرح المسيحى |

الصورة الرمزية rogina

الملف الشخصي
رقــم العضويـــة : 295
تـاريخ التسجيـل : Jun 2012
العــــــــمـــــــــر :
الـــــدولـــــــــــة : مصر
المشاركـــــــات : 1,105

 الأوسمة و جوائز
 بينات الاتصال بالعضو
 اخر مواضيع العضو

rogina غير متواجد حالياً

افتراضي رد: سعدية وميدو

الحلقه السادسة


طبعا بدأ توزيع الاوض
ومن المفروض كل 3 بنات فى اوضه
جه حظ بقى ندى وسعديه وجنى فى اوضه سوى
سعديه رافضه تماما ان جنى تقعد معاهم فى الاوضه

سعدية : مستحيل ام اربعة واربعين دى تجعد معانا فى الاوضة هى مش ناجصة غم هنا

جنى : وانا بقى مش هقعد غير هنا هى الاوضة دى بتاعتك انتى لوحدك ولا اية

سعدية: يومك اسود انتى تعرفينى منين يا بت عشان تغلطى فيهم.. انتي عارفة انا لو اهلى لو شافوكى كانوا تاوكى من زمان ولا حد يعرفلك طريج .ايامك هتبجى اسود من الحبر يا حزينة

طبعا المشرفه سمعت الخناقه جت هدت الموقف
واقنعت سعديه ان ده ترتيب غرف ومينفعش يتغير
دخلوا ورتبوا هدومهم ونزلوا المطعم اتغدوا
وبعد كده كان باقى اليوم يقضوه على البحر
راحوا كلهم والبنات بقى والولاد لبسوا الميوهات ونزلوا البحر الا سعدية

سعدية: يا دى اليوم الاسود ايه اللى انا شيفاه انا في حلم ولا علم كده من غير خشى جاعدين من غير هدوم جوادم بعض نهار اسود استر يارب على النعمة دى علامات يوم الجيامة استر يارب

ندى : اية يا سعدية مش هتنزلى البحر يلا البسى المايوة بتاعك

سعدية:ميوة اية يا بت انتى يا ام مايوة وانا فاكراكى مؤدبة طلعتى زيهم اخص عليكى

ندى : ليه بس يا سعدية الميوة بتاعى مش مكشوف اوى دة محتشم

سعدية: عشنا وشوفنا حتى الميوة عملوه محتشم انتى يا يتغورى من وشى الساعادى


مشيت ندى واعدت سعديه لوحدها تحت الشمسيه متغاظه ومش عاجبها الوضع خالص
جالها ميدو وبيكلمها

ميدو : سعدية مالك مش نازلة البحر لية ؟؟؟؟؟

سعدية: ما هى ناجصاك انت كمان يلا يا ولا اوعي من وشى اتحشم والبس حاجة وانت عامل زى السحلية كدة استغفر الله العظيم يارب

ميدو : انا سحلية يا سوسو ههههههههههه

سعدية : سوسو ليه شايفنى شغاله فى كبارية اتلم يا ولا وايوى سحلية هبلة ومعفنة كمان

ميدو: هههههههههههههه مقبولة منك عشان تعرفى بس انى مش بزعل منك عشان انتى دمك خفيف موت وانا احب البنات الللى دمها خفيف زيك

سعدية :يا دى النيلة دةهيجعد وهيتساير معايا وانا اصلا مش طايجاة روحى يلا ياشاطر خد الطوج بتاعك وروح عوم يارب تغرج وارتاح من وشك

ميدو : لا انا هعد معاكى شوية اسمحيلى

سعدية : تجعد بادبك وغطى جسمك دة


ميدو : حاضر يا ستى

( طبعا ميدو اعد هوه وسعديه واعدوا يحكوا لبعض عن حياتهم واخواتهم وكده وبيعرفوا كل حاجه عن بعض يعنى شكله الموضوع كده قلب على اعجاب وربنا يستر )
عدى اليوم وراحوا الفندق واتعشوا ودخلوا اوضهم بقى علشان يرتاحوا

سعدية: اصدجى يا بت يا ندى الولا ميدو طلع كويس والله وشكله غلبان وطيب بس لو يبطل الحاجات اللى بيعملها دى هيبجى كويس
ندى : ايه يعنى فكرتك اتغيرت عنة

سعدية: هى اتغيرت حبتين بس بردو لسة

سمعتهم طبعا الهانم جنى وهمه بيحكوا طبعا جنى بتحب ميدو اتنرفزت وحست ان هيحصل شىء بينه وبين سعديه فا ردت عليهم

جنى : انتوابتكلموا عن ميدو ليه وبعدين انتى اوعى تكلميه تانى يا انتى

سعديه اتنرفزت وبصت لندى وجالت هى البت دى بتكلم مين انا ولا انتى


ندى : بتكلمك انتى ههههههههههههههه

سعدية : بصتلها وقالت عايزة اية انتى يا .................................. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
(اكيد انتو عارفين الباقي)

جنى : عايزة مش تكلمى ميدو تانى فهمتى ولا لاء

سعدية : يا بتى جلتلك الف مرة اتجى شري انتى مش بتسمعى الكلام ليه وشكلة كدة يومك خلص على ايدى

جنى :انا بقلك اهووة بلاش تكلمية تانى اية اللازقة دي

سعدية: انا لازجة دة انتي بت بارد صحيح يا بت انتي لو حطوكى فى فرن درجة حرارتة الف مئوية تجمديها وبعدين فهمينى مين ميدو دة اللى انتى بتتخانجى معانا عشانه اتوكسى انتى وهوه

جنى : ميدو حبيبي

سعدية : حبك برص انتى وميدو دة

ندى طبعا ميته على نفسها من الضحك على الى بيحصل
المهم خلص اليوم بالمناقشه الحاره علشان الكابتن ميدو
وجه تانى يوم فى الرحله الى هوه المفروض انه يوم رحله سفارى فى الصحرا وركوب جمال وكان يوم جميل
نشوف حصل فيه ايه الحلقه الجايه
انتظروناااااااااااااااا
  رد مع اقتباس