منتدى الفرح المسيحى

منتدى الفرح المسيحى (https://www.chjoy.com/vb/index.php)
-   لعب وترفيه (https://www.chjoy.com/vb/forumdisplay.php?f=140)
-   -   لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7] (https://www.chjoy.com/vb/showthread.php?t=67885)

ميرو 09 - 08 - 2012 11:36 AM

لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
احلى مساءلا حلى منتدى
]الفرح المسيحى [
احلى مساء على احلى منتدى
]الفرح المسيحى[
احلى مساء من المفتشة ميرو الى احلى اعضاء

ماما عاملة عزومة وعزمت 3
الصخره
كوجى عزت
fgsat3
ووصلوا بقا وماما كانت بتحط الاكل علي السفره وعاملة بقا احلي اكل ماما بقا وكانت عاملة جيلي حطته ودخلت تجيب باقي الاكل وفجاة النور قطع خمس دقايق وجه تاني
فماما بتبص علي السفره مش لاقية الجيلي ايه ده راح فين وماما فورا اتصلت بيا انا وجيت طبعا بسرعه

سالتها ايه اللي حصل حكتلى اللي حصل وقالت اكيد اللي اكله واحد من الثلاثه
وسالت الصخره
= اساسا انا مش كنت موجود ساعه ما ماما بتحط الاكل ومش كنت عايزة اجي اساسا وفي الاخر يتهموني في سرقه جيلي قال جيلي قال انتى هبلة ياميرو ولا ايه طيب قولي فرخه حاجة تستاهل



سالت كوجى عزت
= مين مين فوتى عليا بكره ياعم كرومبوو ولا كرومباية انتى سبوني انام شوية خخخخخخخخخخ هو الواحد مش هيعرف يرتاح شوية ياعم سبني انام الله ماليته البلد

ورحت بقا اشوفfgsat3
= ايمبوسيبل طبعا انا اسرق جيلي لا ده حتي مسكر اوي وانا اساسا كنت مركز في التليفزيون عشان كان فيلم عمرو وسلمي شغال يبقي اكل جيلي ازاي بقا عالم غريبه جدا

مين عرف اللى سرق الجلى
1-الصخره
2-كوجى عزت
3-fgsat3



انا عرفت مين اللي اكل الجيلي لو انت كمان عرفت اتصل بينا علي


زيرو اربع اصفار صفرين
سعر الدقيقة جنية وربع
هههههههههههه

وابقوا قابلونى فى الحلقة الجاية
مع تحيات المفتش
كرومبوو
يووووووووووووووة قصدى
المفتشة ميروووووو

concord 09 - 08 - 2012 11:40 AM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
fgsat3 هو اللى كل الجبنة قصدى الجيلى

fgsat3 09 - 08 - 2012 11:40 AM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه
هههههههههههههههههههههههههه

انا بقول ايمبوسيييييبل كدة :) :)

وبعدين اش عرفك اني بحب عمر وسلمي هههههههههه دة انا بحب الفيلم دة جدااااااا


موضوعك تححححححفة يا ميرنا
شكرا ليكي اوي

شيرين 09 - 08 - 2012 11:44 AM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
حلوووة جدا الفكرة دى
وطبعا اللى عملها .. fgsat3
بس لو كنت عزمت بالجيلى مش كنت هقول خااالص
ههههههههههههههههههههه

Ebn Barbara 09 - 08 - 2012 11:47 AM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
انا شاكك بصراحه في وليد
ههههههههههههههههه

virgen mary 09 - 08 - 2012 11:50 AM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
http://www.abuaseel.net/dam3at_7ozn/ekccwarat/shkrn.gif

kerstena 09 - 08 - 2012 11:51 AM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
3-fgsat3
مفيش غيره يعملها
ههههههههههههههههههههههههه

ابن المخلص 09 - 08 - 2012 11:56 AM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
شكرا ليك على الموضوع عايز استعين بصديق
ههههههههههههههههههههه
موضوع جديد
fgsat3

ميرو 09 - 08 - 2012 11:59 AM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة concord (المشاركة 205101)
fgsat3 هو اللى كل الجبنة قصدى الجيلى

هههههههههههههههههههههههه
جبنة اية انا بقول جيلى
هههههههههههههههههههه

ميرو 09 - 08 - 2012 12:02 PM

رد: لعبة المفتش كرومبوووو الحلقة [7]
 
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fgsat3 (المشاركة 205102)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه
هههههههههههههههههههههههههه

انا بقول ايمبوسيييييبل كدة :) :)

وبعدين اش عرفك اني بحب عمر وسلمي هههههههههه دة انا بحب الفيلم دة جدااااااا


موضوعك تححححححفة يا ميرنا
شكرا ليكي اوي

هههههههههههههههههههههههههههههههه
طيب كويس هههههههههههههههههههههه
مفيش داعى للشكر
انت متهم


الساعة الآن 01:17 PM

Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2025